[gallery ids="82,81,74"]
Bij de totstandbrenging van dit project is een aangename samenwerking ontstaan tussen een aantal dynamische grafische bedrijven. De grafische vormgeving is gedaan door Studio52, het drukwerk door Dioss Print Solutions, het notablok + begeleidende brief door drukkerij Jacobs, het bedrukte groeipotlood door Bloomyourmessage (Rotterdam), de handling en het postklaar maken door Formail, en de communicatie met de klant en alle meewerkende partijen door Something Els.
De oplage is 800 stuks en de grafische technieken op de kalender zijn heel uitgebreid: spot-uv, glansvernis, glittervernis, geurinkt, krijtbord, afkrabzilver, fosforinkten, kapwerk, zandeffectvernis, zwelvernis, luciferinkt, de gravure op het groeipotlood. Deze variëteit aan mogelijkheden van de grafische sector, maakt dat dit een opzienbarend grafisch product is. Ook de link naar het milieu (fsc-label, groeipotlood) maakt de kalender bijzonder.
kijk mee wat de jury er van vindt:
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=HmpBRy4n0r8[/embed]
Door creatief te zijn met drukwerk zet deze kalender mensen in beweging om iets te ondernemen. Zo kan men het hartje sturen naar een geliefd persoon, een lucifer aanmaken om een kaars aan te steken, de geur van bloemen ruiken, en door een code te scannen een digitale wens ontvangen. |
Stem jij mee >> http://kalenderwedstrijd.nl/content/beleef-de-5-zintuigen#nominatietop |